Gå til innhold

Aktivitet/trening til 4-5 åring (jente)Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst at min jente på snart 4,5 år skal få være med på en aktivitet/trening. Noen forslag? vet ikke hva som er vanlig siden hun enda er ganske liten. Hun liker å danse. Og har sans for fotballspill i bhg. hvordan går man fram fom å finne noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dansehuset.no

Der skal sønnen min på 4 år begynne å danse nå i sept. Han skal begynne på kurset som heter "gutteklubben" hvor de danser street dance, dans etter Michael Jackson o.l.

De har flere kurs : )

Skrevet

Datteren min har gått her: http://www.osloturn.no/nor/Haslehallen

Og vi er kjempefornøyd. Veldig flinke trenere også:)

Ellers så har hun gått på dansing her: http://www.dansefabrikken.no/

Hun gikk både på det småbarnsdansingen og nå sist gikk hun på jazzballetten og syns det var kjempegøy.

Er bare å ta kontakt med de aktulle stedene, ikke mere vanskelig en det:)

Eller vil jeg også anbefale svømming, vi går nå på badenymfene og har gått der siden barna var spebarn. Så dette utgår litt, men det fines mange svømmekurs for barn, så bare google det litt så finner du ut av det:)

Fotball/håndball tror jeg du må vente med til barna begynner på skolen. Må ihvertfall det her vi bor, men kan jo være forskjellig

Lykke til med hva du velger.

Skrevet

Takk for tips dere:) Skal snakke litt med henne å høre hva hun har mest lyst til å prøve ut!

Litt ang. det praktiske, forlater man barna alene på danseskolen feks? Hun har aldri vært alene noen plass hehe:) Jeg har termin med nr 2 om en mnd, og tenker at det kanskje er lurt å vente til januar med å begynne på noe. Er alene med barna og er vel dumt om hun blir for mye borte i forhindelse med at babyen kommer.

Skrevet

Vet dere om det finnes noe sang/kor for så små barn? Hun elsker jo det også, og sto mer enn gjerne på karaokesenen i sommer alene:)

Skrevet

Ja ville også kanksje ha ventet til etter jul, eller ihvertfall til etter at babyen har kommet. Hvis du ikke har noen andre som kan følge da.

Hos dansefakrikken er det helt genialt, for der sitter du å ser på barna igjennom store vinduer og de er en kafe der som du får kjøpt litt vafler osv:) Veldig koselig.

Eller vet jeg at en naboe her går i familiekor i sinsen kriker er det vel, vet ikke hvor relgiøst det er jeg. Men det er i regi av kirken ihvertfall

Skrevet

Minsta på 5 går på ballett her i Oslo. Hun elsker det i hvert fall:)

Ellers tror jeg det finnes svømming for så små, musikkgrupper/sang, turn osv. Hun er nok for liten for organisert fotball, tror jeg.

Skrevet

Tror det forventes at man er tilstede når de er så små. èn trener kan liksom ikke forlate en gruppe på kanskje 10-20 småunger når en må tisse;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...