Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Har kjøpt sprinkelseng og madrass. En ikke altfor tykk og fancy madrass, bare en helt enkel. Det holder vel det når de er så små? Må/bør man ha overmadrass? Tisselaken har jeg hørt nevnt? Er litt forvirret og føler meg en smule dum, men håper likevel på litt ordentlige svar angående disse tingene.. :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Til nyfødt eller? Jeg har iallfall alltid overmadrass over. En slik tynn en som er enkel å kaste i vaskemaskinen. Oppå der legger jeg lammeskinn. Er en stor fan av lammeskinn da det er enkelt å ta med bort og de ofte finner roen enkelt med det i en ukjent seng. Utrolig godt er det å ligge på for dem også. Tisselaken er klamt og ubehagelig, så det legger jeg bare på når det er diare eller spysjuke i hus. Og når nattavvenning fra bleie kommer.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 til nyfødt ja :-) Tusen takk. Godt med tips og råd når man virkelig ikke har peil og er helt ny i gamet :-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Du må ikke ha overmadrass , barna er veldig lette. Tisselaken har vi alltid brukt.Syns ikke det har virket klamt overhode.Lettere å skifte et laken enn å måtte vaske en madrass hver gang. Lammeskinn er kjempedeilig , men hvis man har gulpebebis så anbefaler jeg ikke det. Vi hadde et barn som gulpet veldig mye , så tisselaken var gull verdt. Men alle har forskjellige behov og finner det som passer for seg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 DryKid er en fantastisk overmadrass !! Den er alltid tørr på overflaten, fukt/væte samler seg inni og ingenting lekker igjennom. Den vaskes på 60g og tromles, oppsugingsevnen blir bedre for hver gang den blir vasket. Jeg hadde et barn som svettet seg våt hver natt, og en som alltid tisset gjennom bleia. Og superflott ved sykdom. ANBEFALT !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå