Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 er det ungen som er stygg eller hva er greia? enig i HI at det var en stygg kommentar, det fines ikke noe værre enn å kritisere utseendet på ungene til andre http://www.dinbaby.com/forum/thread/142261587
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Du ser jo ikke ungen på bildet. Hun/han er gjemt bak krimskrams med kattehode på. Latterlig dårlig bilde
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Det har da ingenting med barnet å gjøre, en kan jo ikke se det for alt spetakkelet av en sukkerbombe som skjuler for alt som kunne vært et fint bilde. Forstår ikke at folk selv ikke ser det, men bare legger ut hva som helst. Gjør en innsats liksom.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Helt enig med deg! Skjønner ikke hvorfor folk ikke heller kan holde kjeft. Unødvendig å være så negative, og rett og slett onde som HI sa i det andre innlegget. Derfor legger jeg aldri ut bilder av sønnen min så noen av disse sure kjærringene får øye på det, for jeg takler ikke å høre at folk sier sånne ting om gullet mitt.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Det er jo ikke barnet som kritiseres, men bildet. Klart man kan si at et bilde er dårlig. Er ingenting ondt med det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Men det går vel an å si det på en pen måte ? Man må ikke være frekke hver jævla gang man skriver en kommentar.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Det var ikke meg som skrev kommentaren, men jeg synes ikke den var frekk. Vi er da voksne mennesker som tåler litt kritikk og friske tilbakemeldinger. Vi må da ikke pakke alt inn, må vi?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Hadde hun kommentert utseende på ungen så hadde jeg også reagert. Det er stygt og unødvendig. Men du ser jo ikke ungen, så det er jo selve bildet som blir kritisert. Det får man faktisk tåle når man legger det ut sånn.
FatallyYours Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 fikk tips om denne diskusjonen også ja, og som jeg allerede har sagt, beklager, og jeg skjønner ikke hva det er å kave seg sånn opp for. ikke har jeg bedt om å bli kritisert, ikke har jeg sagt jeg er en flink fotograf, jeg har bare bedt om en stemme, SORRY!!! jeg stemmer alltid og klikker på deres linker, og aldri sagt noe på det.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Hæææ??? Utseendet? Ser jo ikke ungen engang jo. Elendig bilde. Beklager. Hadde jeg sett ungen hadde jeg kanskje latt være å kommentere.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Dette er en FOTOKONKURRANSE! Tåler du ikke at bildet ditt blir kritisert i en FOTOKONKURRANSE så får du la være å melde deg på FOTOKONKURRANSER. Skjønner du det nå?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Hehehe. Fatally, nå ble du jo avslørt. Du har jo startet denne tråden. Er det mulig? Du har jo ikke profil, så hvem kunne tipset deg?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #13 Skrevet 30. august 2010 Ser på skrivemåten med en gang at HI her også er hun som har lagt ut linken til bildet i konkurransen. Hvem fremmede ville brydd seg med å spørre sånne spørsmål om andre sine barn?
FatallyYours Skrevet 30. august 2010 #14 Skrevet 30. august 2010 dette fikk jeg beskjed om på BabyPorten, det kan jo lett bevises. og jeg ba ikke om annet enn å stemme på ett bilde, jeg ante ikke at det skulle bli ett sånt problem... og nå har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har unnskyldt meg alle mammaer er vel like stolte av SINE barn, så for meg var dette ett kjempefint bilde
FatallyYours Skrevet 30. august 2010 #15 Skrevet 30. august 2010 hun elsker Hello Kitty, derfor krimskramset... og i syden fant hun en kjærlighet med katta, derfor. små gleder til en 3-åring vett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå