Gå til innhold

Lykkelig & Gravid


min lille spire

Anbefalte innlegg

Det her var jo helt supert, så kjekt å kunne utveksle litt erfaringer her. For min del som venter mitt første barn er dette bare supert! Ønsker alle lykke til med graviditeten og at vi alle holder til Mai måned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er kjempe greit :)

Gratulerer med første spire i magen :) Du har sååå utrolig masse å glede deg til!

Jeg har min tredje spire i magen :) Og jeg gleder meg eneormt mye til alt som kommer til å skje fremover:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye alle sammen:)

Gøy å se at det er så mange inne her med termin i Mai.

Følere dagene går sakte om dagen...ønsker meg fram til uke 12, er så redd spiren ikke sitter.

Men får tenke positivt og håpe på det beste...

Har fått en del symptomer da..svimmel, kvalm(når jeg ikke spiser),ømme pupper, litt vondt i korsryggen(når jeg går eller står mye),mens lignende smerter nederst i magen.

Tenkte jeg skulle ta en privat ul uke 10-12, blir litt mer virkelig da.

Noen her som skal ha tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camill

Eg skal på tidlig UL oxo. Fikk jordmor til å bestille idag. Ble lovet UL i uke 7 ved neste graviditet, pga ex.u. ved nyttår og MA i mai/juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*meg1979*

 

Det blir spennende, får håpe alt er bra denne gangen da.

Krysser fingrene for deg:)

Jeg må vel bestille en privat ul, får vel bare den som er i uke 17-19 gratis.

Men skal forhøre meg på kontollen 13. sep hos doktoren, jeg hadde en SA 3 juli men var ikke lenger enn uke 6 +1 og da er det vel litt mere vanlig at man kan abortere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lurt å bestille tidlig ultralyd? Jeg har jo ikke peiling, og fikk et lite sjokk når jeg fikk vite at legen ikke ville ha meg inn til kontroll før i hvert fall uke 10. Syntes det virket litt lenge å vente helt til 5 oktober...men det er kanskje vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er litt forskjellig fra lege til lege, men er jo det at man lettere kan miste før uke 12 så er vel derfor. Men for oss er det lenge å vente, vil liksom ha noe bekreftelser på at ting er bra der inne.

Jeg har fått time 13 september og jeg er 4 uker og 4 dager i dag.

 

Vet ikke om det er lurt med ul så tidlig, men ihvertfall greit å se at alt ier orden. Det som er bak del med tidlig ul er at man kan miste og det er kanskje litt værre når man har vært på ul å sett å sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...