Gå til innhold

Hvilken shampo og balsam bruker dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vishy.

Kjøpes på apotek og er for oss med ømfintlig hud/hodebunn. Finner for vanlig hår, tørt hår og fett hår. Jeg har krøller så jeg bruker den for tørt hår.. Klødde veldig mye i hodebunnen før, men har blitt mye bedre etter at jeg byttet til denne sjampoen og balsamen.

Skrevet

Bruker kun balsam. Coop x-tras =) Vurderer å begynne med såpe/shampo nå som jeg er gravid for håret er blitt ekstremt fett, må vaskes hver andre dag, mot hver 4-5 før.

Skrevet

Jeg bruker Dr.Greve barneshampo jeg. Den er kjempegod, og så trenger jeg ikke være redd for babyen i magen min og shampoer med hormonforstyrrende midler. Balsam bruker jeg ikke, har langt hår, men etter jeg ble gravid er det mye mer medgjørlig og floker aldri. :)

Skrevet

Aveda. Kjøper det på strawberrynet.com

Skrevet

The Body Shop sin nye serie, Rainforest Radiance (for farget hår) Rimelig, uten silikoner, parabener og fargestoffer :)

Skrevet

Loreal frisør shampoo og balsam.

Skrevet

Lorael silver shampo fortiden. Til vanlig (når håret ikke er nyfarget, bruker jeg den hvite el'vital).

Tips: Loreal sine frisørshampoer selges også hos Nille (i et mindre og dårligere utvalg hos frisøren dog, men halv pris :))

Skrevet

Paul Mitchell tea tree shampo.

Macadamia natural oil trealment som balsam.

Skrevet

Head and shoulders. Har ikke flass, men samboer foretrekker den og jeg foretrekker å ikke ha så mange flasker i dusjen.

Skrevet

Bruker Kerastase sine produkter

Skrevet

Bed Head fra Tigi, stort sett. Noen ganger MOP.

Skrevet

Bed Head fra Tigi har jeg bestilt nå. Har stort sett brukt Sebastian og er storfornøyd med det. Men alltid kjekt å prøve noe nytt.

Skrevet

Vidal Sassoon for det meste. Kjøper hos frisøren. Varierer med Sebastian av og til og noen ganger Wella Professional, men ender alltid opp med å gå tilbake til VS, den lukter så godt:-)

Skrevet

Tigi BedHead dumb blonde.. Kun shampo.

Skrevet

Goldwell colour. :)

Eventuelt goldwell silk, om det blir for sprøtt. :)

Skrevet

Bruker for tiden Sunsilk shampoo og balsam :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...