Gå til innhold

Har du 20 sekund til overs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKRIV HVA SLIKT DREIER SEG OM I OVERSKRIFTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beklager at jeg roper, men er utrolig lei av slike innlegg.

Ikke til nytte for noen, bare til egen vinning.

Skrevet

Er enig med lille sprelle! Det kan da ikke være så vanskelig å skrive i overskriften hva innlegget dreier seg om!?

Skrevet

Er så driitlei de innleggene dine HI. Har aldri kommentert før, men er det mulig å reklamere for alskens drit som du gjør?

Skrevet

Min stemme er gitt. Lykke til!

Skrevet

hvorfor går dere inn på innlegget da hvis dere er så jævlig imot de som ikke skriver hva det gjelder i overskriften?

Skrevet

Huff, unnskyld, jeg visste ikke at dette var ett problem her. Skal ikke gjenta seg, hverken dum overskrift eller spørre om hjelp.

men du "clumsy" er jo bare beint frem ond.

Skrevet

Svært uenig i at clumsy er beint fram ond. Når man ber om å få bildet vurdert på en side som dette må man regne med at folk ikke nødvendigvis liker ditt bidrag. Dersom du sammenligner med endel av de bildene som ligger på topp ser du at ditt bidrag er langt fra så fototeknisk godt eller stemningsfullt som endel av favorittene.

Hadde clumsy vært ond hadde hun kritisert objektet eller noe annet personlig her. Det gjør hun ikke. Hun sier bare at hun ikke synes det er et godt bilde. Når du spør om det du gjør så må hun få lov til det.

Så det så.

Skrevet

jeg spurte jo ikke om det...spurte bare om å få en stemme, beklager for det, og skal ikke gjenta seg.

Skrevet

Så det teller ikke hvorvidt folk liker bildet eller ei? Stemme skal man likevel? Clumsy spurte vel kanskje indirekte hvorfor man skal stemme på et bildet som er langt fra så bra som de andre som tydelig har gjort en innsats for å få et godt bildet.

Bildet skal jo være verdt 50 000,-

Noe må da man tåle. Av og til så lurer jeg på hvor tynnhuda mange er.

Skrevet

Selvfølgelig kan du spørre om å få en stemme. Men skriv i overskriften hva inlegget gjelder. Da kan de som ønsker å se bilde og stemme gjøre det.

Skrevet

Var kanskje slem, beklager det, men helt ærlig: det er jo liksom ganske uklart også....

Skrevet

Konkurransen heter "mitt beste sommerminne" så jeg valgte ut det bildet jeg husker best... Ikke fordi jeg er en superfotograf.

Mitt beste sommerminne var Ellen som fikk seg en Hello Kitty-kjærlighet og var såre glad selv om hun spiste mer sand enn kjærlighet, men hadde jeg ant at det skulle bli ett slikt leven og sinte mennesker hadde jeg latt være.

Beklager overskriften og at dere ble så sinte og alt...

*lusker ut*

Skrevet

Hehe neste gang bør du nok spør folk her inne først om hvilket bilde de syns er greit at du legger ut til en konkurranse ;-)

Skrevet

Ikke vær lei deg du, det at mange er lei slike stem-på-innlegg (Og som de sier, de mente ikke å være slemme:)er jo pga at det er så mange andre som gjør det i tillegg. Jeg syns jo det er litt juks, men det blir jo fort slik at "alle andre gjør det, så for å ha en sjanse må en nesten..."

Selv stemmer jeg aldri på slikt uten å ha sett gjennom alle bidragene, om det interesserer meg:)

Og når en først åpner innlegget ditt er det jo opp til den enkelte om en vil gå videre på linken, da har en jo forstått hva det går ut på. Men enig i at det er greit å ha et hint om hva det dreier som om i "headingen".

Lykke til i konkurransen, det var jo et koselig sommerminne, hehe, veldig barn:)

Skrevet

Syns bildet var kjempe fint jeg:) Det så ut som et veldig koselig sommerminne! Tror ikke meningen er at bildet skal være kjempe bra fototeknisk, men at det nettopp skal være et minne og noe man setter pris på. Da får det så være at akkurat det minnet ikke ble det beste på kamera.

Har stemt, håper du klarer å sanke nok stemmer:) Lykke til:)

Ps. Hvordan går det med den lille jenta di nå? Stå på du, og ikke ta deg nær at kommentarer her inne! Har aldri opplevd Clumsy som slem eller "off-topic" så det var nok ikke ment som en ond kommentar.

Husk at mange av oss kanskje enda er litt hormonelle;)

Skrevet

Så koselig av deg å spørre!

Edda ble 7 mnd igår, er fortsatt ganske liten, 5,9 kg og 60 cm, men er frisk og håper jo inderlig hun ikke tok skade av fødselen eller svangerskapet, men det får vi ikke vite helt enda.

Skremmende opplevelse, og det er definitivt kroken på døra for vår babykarriere! *klem*

Skrevet

uff, var jo ikke meningen at du skulle bli lei deg og trist. har vært inne å sympatistemt litt nå i kveld, lykke til videre da.

Skrevet

Om man ikke har noe positivt å si, så hold kjeft da vel. Steike... HI SPURTE og man står fritt til å velge. Enten si "å så fint" "du har min stemme" eller trykk på "tilbake"-knappen og les en ny tråd. Hun spurte verken om meninger, eller beordret noen til å stemme på dette bildet. Liker man et annet bedre...ja så stem på et annet.

Ish..jeg kastet bort noen sekunder på å åpne et innlegg jeg ikke ville lese. Ja hvorfor bruke tid på å svare og da..innlegget er jo skrevet, HI får ikke tatt det tilbake uansett.

Dog artig å se dib ikke har forandret seg stort *knegg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...