enda en Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 De siste dagene har jeg kjent noe i magen, men det går vel ikke an. Merker det på samme sted hver gang, så enten har jeg veldig følsomme livmorvegger akkurat der, eller så er det bare luft som "bobler" på samme sted hver gang. Er min 5. gang dette, og det er fortsatt like spennende!
Bompibjørnen *født* Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Det går an... Gjorde det selv i uke 14, men så tok det en stund før jeg kjente noe igjen..
Maglill_28 Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Jeg kjene det også i uke 14...og jeg fikk det bekreftet flere ganger etterpå. Men kom ikke akkurat så ofte. Nå er jeg 20 uker på vei, og kjenner noe hele tiden. =)
Fru Tuttemor Skrevet 31. august 2010 #4 Skrevet 31. august 2010 Heia det er neppe innbildning,jeg kjente i 14+2 en bitteliten dult,kjentes ut som en finger som tok forsiktig borti inni der..lå med kneet opp så livmoren ble litt klemt på en måte,var ikke noe tvil om hva det var siden jeg ikke har kjent noe slikt før,idag fikk jeg to skikkelie dulter(jaja de var nå kraftigere enn for en uke siden) og er 15+2 ..herliiig å kjenne lillegullet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå