Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Har ei jente på 2 år og 3 mnd som skal bli storesøster innen kort tid,i dag ringte barnehagen og sa at hun har vært så urolig i det siste og at hun lett gråter osv,tydelig at noe plager henne! Hun har sovet på rom hos oss frem til nå,men i det siste har vi prøvd å forberede henne på at hun skal få eget rom og storejente seng osv når babyen kommer.er det dette som gjør henne urolig tro?er hun redd for at vi bytter henne ut med en annen baby?ble så lei meg nå når barnehagen ringte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå