Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg har så utrolig mye vondt i 'halebeinet' eller hva man nå kaller det hehe.. Enkelte ganger finner jeg ikke riktig stilling å sitte i for det gjør så steike vondt.. Og hvis jeg først finner en bra stilling å sitte i å så sitter en stund for så å reise meg opp, så gjør det DRIT vondt.. Fler som har det slik, eller er det unormalt? Slet med det her med første. Og merker jeg begynner å slite voldsomt med det igjen med nummer 2. Og enda vondere enn første gang.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Kanskje du får flere svar om du spør på et av trimesterforumene? Anonymforumet er felles for BIM og DIB, så er ikke bare gravide her.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg hadde det med førstemann. Måtte sitte på "smultring" får å kunne sitte. Startet med nr 2 også, men sa i fra til kiropraktoren og hun gjør en eller annen justering bak der sånn at det går over for en periode. Helt kvitt det tror hun ikke jeg blir før ungen er ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå