Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 http://www.pourlesouriredepierre.org/plugins/fckeditor/userfiles/image/Caroline%201.jpg Hun var sinnsykt vakker!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Hun var veldig pen ja. Men har liten tro på at det er hennes ekte hår. Og hun hadde vært enda mer nydelig hvis sminken hadde blitt tørka av det lille barneasniktet.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 hvorfor skulle ikke det være hennes eget hår da? syns det så rimelig ekte ut jeg altså. nydelig jente også
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Gud hjelpe meg,-hvorfor skal man se ut som ei overdolla pin-up som barn?? Overgrep spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Hmm.søt jente men hun er jo ikke unormalt pen. Ser ut som hun har sminke på. Håret ser helt ekte ut. Utenfor Norge har jo de fleste sånt hår.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 joda, fin jente, men SÅ spesiell syns jeg ikke hun var. Hun så altfor oppstashet ut. Jeg liker bedre barn som ser ut som barn og ikke barbiedukker.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Jeg forbinder begrepet engleansikt med et langt vakrere og ikke minst yndigere ansikt enn frøkenen på bildet, hun synes jeg bare var normalt pen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå