Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 hva er greit å gi? eller bake en kake?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Bake kake ja, el en pose twist eller ett kort med bilde av barnet ditt på, der du skriver takk for oss;) tror de blir mest glad for det siste!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Det blir jo mange bilder etterhvert:p Du kan jo lage noe til lunsjen deres siste dagen, til personalet altså. Eller gi noe som alle som jobber der kan ha nytte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå