Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Jeg får alltid en ekkel følelse når jeg ser eller hører om en spesiell mann fra barndommen. Han er knyttet til en menighet jeg vokste opp i. Jeg har flyttet til en annen by og går ikke i den menigheten lenger, men moren min går der fremdeles, derfor hører jeg ofte om ham. Jeg har ingen minner om at han har gjort meg noe, bare ser for meg hans blikk på meg. Hva er dette? Kan han være en pedofil som ser på barn, og at det er nok til å gi meg denne ekle følelsen i forhold til ham? Noen som har noen tanker om dette?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Kan hende du bare rett og slett syns denne mannen var litt skummel da du var barn. Trenger ikke være noe mer enn et fantasifullt barnesinn som står bak. Husker jeg var livredd faren til ei venninne som barn siden han hadde masse våpen i kjelleren, og han var den høyeste mannen jeg noen gang hadde sett, pluss at han hadde en veldig mørk stemme og et barskt utseende. Jeg brukte å se for meg at han jaktet på barn om natten som ikke hadde gått inn å lagt seg til rett tid. Så jeg kom alltid inn i rett tid. Dette var når jeg var 6 år og frykten løsnet etterhvert. So barn var vi også redd en gammel alkis som bodde i et falleferdig hus, han hadde småbarnelik i fryseren sin og kunne stirre oss til døde.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Men jeg har aldri hatt skumle fantasier om ham, eller vært redd ham. Bare dette blikket på meg, jeg husker. Vet om mange andre jeg var redd for, og som flere av oss barna fantaserte om. En som hadde en skade i armen var vi redd fordi han så annerledes ut. Dette er noe helt annet. Bare ekkelt. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Ingen flere som har tanker om dette? Jeg tror barn er følsomme merker når noe ikke er som det skal være. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Jeg opplevde også en slik ekkel mann i en menighet mine foreldre hører til. Fikk ikke satt fingeren på hva det var. Før mine foreldre forsnakket seg om at %%% var pedofil og hadde misbrukt sine døtre i mange år og hadde sittet inne i 6 år for dette. Å jadda takk for at jeg fikk vite dette som voksen. Og jeg og venninna mi som hadde blitt plassert hos denne mannen mens hennes mor "misjonerte"(dette visste ikke mine foreldre, de trodde jeg var hos venninna mi, men moren til denne venninna plasserte oss hos han siden hun skulle gå fra dør til dør med hans kone) Takk for infoen kjære foreldre! Skjønte da hvorfor moren til venninna mi alltid sa: " ikke si til foreldrene dine at %%% passer dere idag" Han rørte heldigvis ikke oss, men han var ekkel i oppførselen men jeg var for liten til å vite hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Takk for at du delte dette, 14:41. Jeg har gått rundt og følt meg slem som har hatt så dårlige følelser for denne mannen som er aktiv i en menighet, og dermed en "velansett" mann. Men jeg mener som sagt at man skal ta barns følelser alvorlig. Tror nok det er en grunn til at jeg føler som jeg gjør overfor denne mannen. Men dette er ikke noe jeg kan snakke med foreldrene mine om. Hun ville aldri forstå hva jeg snakker om! Dette vil nok fortsette å være et mysterium. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Det finnes vel personer med pedofil legning i alle miljøer. Ikke alle GJØR noe galt, men de bruker jo øynene. Liker ikke å bli sett på med blikk som sier :"Deg skulle jeg gjerne gjort det og det med" i voksen alder heller jeg. Barn merker sånt, det tror jeg absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå