Gå til innhold

Førsteinntrykkav meg da.... inspirert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du ser er en jente / dame i midten av 30-årene, helt ordinære klær, en drøy str. 44 etter fødsel, dytter på en Emmaljunga edge. Enkle perleøredobber, ellers ingen smykker. Halvlangt hår i en lav hestehale, stort sett blid. Antagelig kan jeg overse folk rundt meg fordi jeg er opptatt av å pludre med den lille som ligger i vogna hvis han er våken.

Hva tenker dere om meg, utdanning, jobb etc...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvektig, trygdesnylter som liker å ta seg en blås hasj i helgene, men ungen ligger å sover ved siden av. Null utdanning...

Skrevet

Hvorfor innbiller så mange seg at det går an å se utenpå folk hva slags utdanning og jobb de har?

Skrevet

Hehe, høres nesten ut som meg jo.....bare at jeg er 26 og str.40\42 :o)

Kanskje du også jobber i bhg eller i helsevesenet.

Tenker at du har høyere utdanning, så hvis du jobber i bhg, så er du førskolelærer eller spesial pedagog. Er du innenfor helsevesenet så tenker jeg at du er sykepleier.

Ellers så tenker jeg at du er ei koselig dame som er litt distrè. Som liker de fleste mennesker og har mange forskjellige venner.

Skrevet

Hehe, høres nesten ut som meg jo.....bare at jeg er 26 og str.40\42 :o)

Kanskje du også jobber i bhg eller i helsevesenet.

Tenker at du har høyere utdanning, så hvis du jobber i bhg, så er du førskolelærer eller spesial pedagog. Er du innenfor helsevesenet så tenker jeg at du er sykepleier.

Ellers så tenker jeg at du er ei koselig dame som er litt distrè. Som liker de fleste mennesker og har mange forskjellige venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...