Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Noen som kan svare på om dette er et tilbud eller om det er noe de skal ha fast??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 hei,. dette er nok bare et tilbud... har ikke hørt det skal være noe annet.. jobber der så burde ha hørt om det skal være fast..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Idiotisk at de ikke skriver tidsrammen noe sted. Ut uken? Måneden? Året? Frustrerende!!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 haha, fader..var der og handlet i sted..hva glemte jeg å kjøpe?? isj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå