Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 får man en ul i forkant av utskrapning, uansett hvor mye man blør? er det sikkert at man mister kun på basis av hvor mye man blør ? er det noen som har fått utført utskrapning uten ul ? (selv om blødd masse ? )
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Hvis jeg forstår deg rett så er du gravid og har/har hatt en blødning? Jeg er i samme situasjon selv. Var lykkelig gravid uke 11, fikk en blødning. Fikk først utvendig ultralyd (privat), ble så henvist til gyn pol for videre undersøkelse. Der tok de innvendig ul og blodprøve. Må nå gjennomgå en medisinsk abort (altså ikke utskrapning) for å fjerne det døde fosteret. Utskrapning var ikke et tema. Mulig det kommer an på uka jeg var i? Fosteret har antageligvis vært dødt fra uke 6-7. Var det svar på det du lurte på. Ultralyd er standard.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 uff så leit å høre...lykke til , håper det går bedre etter hvert!!! vet ikke annet enn hva jeg skal si annet enn at jeg vet hvordan du har/har hatt det...og at det vil bli bedre etterhvert... bedre lykke neste gang..:-) lurte på om de utfører utskrapning, på basis av masse blødninger ja, uten å ha foretatt ul....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Nei, ikke ut av det blå, med mindre du ber om det, kanskje. De tar UL og måler gjerne hcg i noen dager. Er selv i en prosess der jeg kanskje har en missed abortion, og skal inn på ny UL og hcg-prøve i morgen for du avgjør om det skal gå sin gang eller behandles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå