kom-som-bestilt Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 5.2 står det: Dato for når du begynner å jobbe igjen Betyr det at det skal står: - når far egentlig skulle begynne i permisjon etter mors, men siden det søkes om utsettelse så jobber han i stedet da, så "dato for å begynne å jobbe igjen" blir dagen etter mors permisjonsslutt??? For i punkt 5,3 skal man skrive: når du slutter å jobbe.. Noen som skjønner? Vil jo ikke krysse av feil her, hehe
Nagilimia Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Jeg tror jeg lot det punktet endten stå åpnet eller om jeg skrev datoen for da han begynte i sin nye jobb (på den tiden 1,5 år tidligere) og så skrev jeg at han skulle slutte å jobbe den dagen han skulle ut i permisjon, men nå tok han ut gradert permisjon og vet ikke om det er samme skjema du snakker om. Det er jo forklaring til hvert punkt. Har du det arket?
kom-som-bestilt Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2010 ja har arket, men finner ikke ut hvor jeg skal skrive inn når vi skal utsette farsperm. til? Får ta en telefon til NAV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå