Kortslutning Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Flere som ser på Dr.Phil på tv3 nå? Er ikke ofte jeg ser dr.Phil, men i dag ble jeg helt lamslått...
Lilleleen Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Ble kjempe nyskgjerrig, så satte over nå.....men hva handler det om i dag? Skjønner at det er noe med mishandling av barn
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Ja huff. Jeg begynte å gråte isted. Det var så vondt å se på Stakkars lille jente. Har selv en jente på 5 år som jeg er alene med. Og selv om jeg misliker hennes far sterkt og alt han har gjort mot oss, så kunne jeg aldri i verden behandlet henne på den måten.
Kortslutning Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Det var om jeg mor som verbalt misbruka ungen sin. Nå er det ei mor som slår og verbalt misbruker ungene sine. Tenk å si at; Jeg skal slå deg helseløs, jeg er ikke glad i deg osv. Stakkars jenta!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Det er HELT forferdelig, barna mister den viktgiste tiden i livet, det og være liten, samtidig som de blir arret for livet. Håper de får hjelp.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Slo på tv'n nå. Folk er så syke! Men programmer som dette og disse nannygreiene, får meg bare mer motivert og gjør at jeg gleder meg til å bli mamma så jeg kan vise verden at det finnes gode foreldre også. Når jeg ser folk som det der, tenker jeg at det er så utrolig enkelt å oppdra barn uten å ty til terror og vold. Håper de på programmet i dag mister barnet sitt, for man bør ikke ha barn om man slår!
Lilleleen Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Sitter å ser på det nå, ble helt sjokkert! Det er helt sykt! Det værste er at det skjer sikkert i flere hjem her i norge også. Skjønner ikke at en mor, eller far for den saks skyld, klarer å gjøre slikt. Eller å se på at noen behandler barna på den måten.
Kortslutning Skrevet 30. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. august 2010 Jeg er helt enig. De som slår barna sine og mishandler de, bør ikke være foreldre. Det er helt grusomt at det skjer slike ting. Jeg er så glad jeg aldri har tenkt tanken på å slå mitt barn, og hvis jeg tenker den tanker noen gang, så skal jeg søke hjelp på sekundet!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Disse mødrene burde blitt fratatt barna for lenge siden! Det er en syk verden vi lever i...
Kortslutning Skrevet 30. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 30. august 2010 At folk i rundt kan godta det er helt ufattelig. Om min søster, mann eller andre jeg kjenner har behandlet sine barn slik hadde jeg ringt barnevernet/politiet med en gang. Og om min datter(i fremtiden) hadde behandlet sine unger slik, så hadde jeg jammen anmeldt henne også! Ingen bønn, vold/misbruk er totalt uakseptabelt!
Lilleleen Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Helt enig! Det positive på dr.phil nå er at de ser selv at de har ett problem og de gjør noe med det. Og det virker som om barna får hjelp med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå