Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Vi synes det er så vakkert, men er litt redde for at det er litt for uvanlig- dvs. at hun vil møte mange spørrende ansikter når hun sier hva hun heter.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Hm, ganske fint i grunnen. Jeg er egentlig ikke så begeistret for sånne sære og spesielle navn, men akkurat dette navnet likte jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Kjenner to som heter Linde. En voksen og ett barn. Har aldri tenkt at det er et uvanlig navn
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Umiddelbart trodde jeg det var et guttenavn. Altså den mannlige versjonen av linda.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Tja, ikke så aller verst, men det blir for likt Linda, et navn jeg absolutt ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Var egentlig fint, men jeg synes det hørtes mer ut som etternavn jeg da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå