Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Linde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi synes det er så vakkert, men er litt redde for at det er litt for uvanlig- dvs. at hun vil møte mange spørrende ansikter når hun sier hva hun heter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ganske fint i grunnen. Jeg er egentlig ikke så begeistret for sånne sære og spesielle navn, men akkurat dette navnet likte jeg.

Skrevet

Kjenner to som heter Linde. En voksen og ett barn.

 

Har aldri tenkt at det er et uvanlig navn

Skrevet

Umiddelbart trodde jeg det var et guttenavn. Altså den mannlige versjonen av linda.

Skrevet

Tja, ikke så aller verst, men det blir for likt Linda, et navn jeg absolutt ikke liker.

Skrevet

Var egentlig fint, men jeg synes det hørtes mer ut som etternavn jeg da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...