Gå til innhold

Slankegjengen uke 35!


Lene~mor til tre

Anbefalte innlegg

Hehe ja så var ferien over da og helga før skolen begynte igjen fikk jeg plutselig slanke kikk igjen etter å ha veid meg :/ huff.

Hadde gått opp noen kilo i sommer ja, merker det på buksene og jeg ser gravid ut med t-skjorte/tunika på så da tenkte jeg nei nå er det nok!

Det teite med kroppen min er jo at jeg er tynn rundt armene og leggene, alle ekstra kiloene legger seg jo bare rundt magen/låra :(

Ble så glad når jeg veide meg idag, 79,5 kg hurra... veide 77 kg før ferien og 82,5 når ferien var slutt.. håper å kunne gå ned til 70 kg jeg da, jeg skal veie 73 kg for å ikke være overvektig iforhold til høyden min.

Lurer på om jeg noen gang greier det jeg for når jeg kommer til 75 kg, så stopper det alltid opp hehe.

Heia oss i slankegjengen, stå på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i gang igjen. Har klart 10kg, har 20 igjen.

 

Har veiedag imorgen, men har ikke trent denne uka og spist litt mer enn jeg burde. Håper ikke vekta har gått oppover siden sist tirsdag =/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo kjempebra jobba det, Lene~mor til to! (Altså ikkje at du gjekk opp i ferien, men du har jo gått ned igjen 3 kg på kort tid etterpå!)

 

Eg er litt spent denne veka, har trent eit par dagar, men det var både godis og cider i lange baner på fredag, og eg har ikkje vore veldig flink med maten. Jaja. Eg kan gå opp inntil 300g, men eg nektar PLENT å bikke tresifra igjen. Det skal nemlig ikkje skje nokon sinne! Basta!

 

...Så no må eg berre komme meg såpass langt ned i vekt det neste året at eg vil klare å gå gjennom eit heilt svangerskap utan å bli tyngre som høggravid enn det eg er no...

 

Veiedag på onsdag, så eg har eit par dagar på meg til å få inn litt ekstra trening og gulrøtter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det så jævlig akkurat nå, komme tebake hvis det blir bedre noen gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars moota, er det ryggen som er heilt ødelagt? Får du hjelp for det?

 

 

 

Slik blei resultatet i dag:

 

Start: 109,8

Forrige veke: 99,6

I dag: 99,4

 

Altså ned 200g. Men det er eg veldig fornøgd med, når eg tenker på utskeielsene i helga. I tillegg har eg akkurat fått mensen og er ganske oppblåst.

 

I morgon SKAL eg trene før eg går på jobb. Og det burde gå greitt, sidan ungane er i bhg og eg har heile dagen til rådighet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Ranveig, men det er ikke ryggen. Det er han kjekke kjæresten som jeg hadde.

 

Jeg har ikke så masse matlyst, men prøver å få i meg litt. Har hatt besøk som gir meg mat også hehe =)

Blir veiing neste tirsdag regner jeg med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommet meg litt, selv om jeg fikk sjokk idag morges..

 

Har vært på vekta, den sa 88,6kg. Det betyr at jeg har gått ned 11.6kg. Det er jo bra =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...