Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Noe som har slike sko? Har dere merket noen forskjell på bruk av muskler i kroppen? Er de gode å gå med? Hva koster de sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Fantastisk fine sko! Jeg ble litt støl i leggene, men ellers har jeg ikke merket annet enn at alle vondter rundt omkring i kroppen er borte Det anbefales at man begynner å bruke dem noen få timer om gangen for ikke å overbelaste kroppen. Skoene er litt ustabile slik at du bruker mye mer muskler enn vanlig, så det kan føre til støle muskler på de rareste steder... Skoene er skitdyre, du må regne med å betale rundt 2000,-
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Takker for svar. Ja, jeg antok de var dyre, men har spart opp 2000 kr til det, så da holder det forhåpentligvis. Blir tur på butikken for meg i dag da. HI
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Jeg har, og elsker de =) Men jeg kjøpte nye til 2000, siden har jeg kjøpt på finn.no for jeg vet jo størrelsen min nå, har betalt mellom 4 og 800 for helt kurrante og ubrukte sko der. Så det kan være penger å spare på å dra i butikk å prøve, finne størrelsen din og så kjøpe på finn. Er tydeligvis mange som kjøper og ombestemmer seg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Du mener MBT regner jeg med? Jeg kjøpte meg et par for en måneds tid siden og er kjempefornøyd. De var dyre, 2200, men så langt virker det som om de er verdt det. Det du skal være obs på er at ikke alle ansatte i skobutikker er flinke nok til å forklare hvordan de skal brukes. Det er en teknikk å gå med dem, du skal tråkke ned på utsiden av foten, altså nesten litt hjulbeint, med nedslag på tåa ved siden av lilletåa. Går du helt normalt med dem ødelegger du knærne dine!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Eg går og står mykje på betonggolv i jobben min, og har vore plaga med knea. Synes MBT skoa har hjelpt meg mykje med dette, sidan ein vert ståande å bevege seg litt når ein har på desse, og ikkje står like statisk i ro. Fekk litt gangsperr første dagane, sidan det var nye musklar som kom i bruk. Etter feriar ol må eg konsentrere meg litt om å gå riktig med skoa, ellers får eg vondt i knea att. Skoa er dyre, men har brukt mine i 3 - 4 år på jobben. Tidlegare brukte eg Nike air sandalar, men dei måtte skiftast etter eit år, då sålen sansynlegvis vart meir sliten og eg byrja å få vondt i knea att.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Synes det ville sett litt rart ut med MTB'er som sko. To skip på beina liksom, ja ja hver sin smak. Men MBT (Masai Barefoot Technologi) derimot er noe annet.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Beklager, gikk litt fort når jeg skrev. Mente selvsagt MBT. Har vært og kjøpt sko nå og sett gjennom introduksjons-DVD'en som fulgte med. Tror dette kan bli bra. Nå må jeg bare øve meg på å gå skikkelig med dem. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå