Gå til innhold

Jippi, vi har bestemt oss!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går for barn nummer 3!

 

Det er bare det at jeg får store problemer med å holde meg, vi skal ikke begynne prøvingen før i november, da vi satser på et høstbarn. Kan ikke satse på at det tar lang tid før det klaffer heller, siden nummer to ble unnfanget selv om vi brukte kondom under eggløsning (eller når jeg trodde jeg hadde eggløsning).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til:) Bra dere har bestemt dere. Håper den sitter kjapt:)

Skrevet

gratuelrer med prøving med nr 3=)=)=) kjempespennende=)=)

 

eg har lyst på nr 4 eg=)

Skrevet

Takk takk! Imponerende å vurdere nr 4 må jeg si!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Grattis! :o) Vi tenkte å prøve nå i august, men har funnet ut at vi venter til neste år. Er endel småting som må være i orden først, bla økonomien ;o)

så neste år, i juli en gang, da skal vi ha sex! Haha :) Har lyst på vårbarn (har 2 høstbarn) og da kan jeg ta meg permisjon uten lønn frem til barnehagestart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...