Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Vi går for barn nummer 3! Det er bare det at jeg får store problemer med å holde meg, vi skal ikke begynne prøvingen før i november, da vi satser på et høstbarn. Kan ikke satse på at det tar lang tid før det klaffer heller, siden nummer to ble unnfanget selv om vi brukte kondom under eggløsning (eller når jeg trodde jeg hadde eggløsning).
meg & to små vampyrer Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Lykke til:) Bra dere har bestemt dere. Håper den sitter kjapt:)
trebarnsmamma84 Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 gratuelrer med prøving med nr 3=)=)=) kjempespennende=)=) eg har lyst på nr 4 eg=)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 30. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2010 Takk takk! Imponerende å vurdere nr 4 må jeg si!
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Grattis! ) Vi tenkte å prøve nå i august, men har funnet ut at vi venter til neste år. Er endel småting som må være i orden først, bla økonomien ;o) så neste år, i juli en gang, da skal vi ha sex! Haha Har lyst på vårbarn (har 2 høstbarn) og da kan jeg ta meg permisjon uten lønn frem til barnehagestart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå