Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Blør neseblod hele tiden i et par dager nå, forsinket mens (10 dager) Er litt slapp og trøtt, men ellers fin i foren. Mangler jeg noe jern e.l? Jeg er ikke gravid. Tok en test på fredag. Den var negativ.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Dytt! Ringer ikke legen pga jeg holder på å bytte (en lege som bare gir ut resepter uten å bry seg om hva en faktisk kan feile)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Ingen spiser så mye som meg kan du si. Er veldig sunn. Får masse skryt fra Personlig trener, og jeg har vært flinkere til å spise mer fett enn før. Jeg har hatt problemer med for lite innvendig fett, men det er en liten stund siden. Nå skal det være bedre, men det må jo være noe sånn? At det er litt etterdønninger fra tidligere? For gravid er jeg jo ikke. men det er jo så mange som trener like mye som meg og ikke spiser halvparten så mye. De sliter jo ikke med mens og neseblod på den måten. Neseblodet kom da jeg gikk over tiden med et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå