Ønskebaby08*12 Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Det har vært en del innlegg på ulike forum om hvor tidlig man testet positivt, men jeg lurer litt på hvor sent man har testet positivt??. Ved min forrige graviditet testet jeg sent positiv (tror det var 10-12 dager etter forventet mens, men en graviditet var ikke i mine tanker, så tenkte ikke på å teste før, så den var jo klar positiv). Ihvertfall, de siste dagene har jeg hatt litt murringer, og småstikkinnger i underlivet og nede i magen, litt stikking i brystene. Syns liksom de har blitt litt tyngre..Har ikke turt å teste ennå, for jeg blir så innmari skuffa når det viser seg at den er negativ...derfor vil jeg vente lengst mulig( selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser). Tviler vel på at jeg er gravid, på grunn av en uke med farget utflod/ litt blod i forrige uke. Skulle vel strengt tatt, etter min "gamle syklus" hatt mensen i går eller i dag. Men, har hatt veldig uregelmessig mens etter jeg sluttet å amme.
Popelko Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg testet en dag etter IKM, helt utrolig at jeg klarte å vente så lenge, det var på fredag, og da lyste det et blått kryss mot meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå