sykkelpumpe Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Vi vurderer og reise til Egypt. Vi har mange argumenter for og dra, men et av argumentene mot, er og dra med oss en 2-åring på flyet i nesten 6 timer... Hvilke erfrainger har dere reisevante?
Teline Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Det gikk helt fint det. Hadde med bøker og leker og vi ruslet nedover midtgangen med jevne mellomrom. Ble ikke en avslappende flytur, men det var uproblemtisk. Min sønn er veldig aktiv og sta, så jeg var spent i forkant.
sykkelpumpe Skrevet 30. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2010 Det er det vår også er (de er jo gjerne det i den alderen) Vi flyr en del innenlands, og det er for tiden et mareritt, men da må han sitte på fanget og det er jo ikke bare og rusle siden det er trangt og flyvertinnene jobber jo i midtgangen (man vil jo ikke forstyrre dem). Det er kanskje litt annerledes med et chartret fly kontra Norwegian:) Var dere i Egypt? Evt. hvor?
solstråle69 Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 Snuppa vår var uproblematisk å reise med som 2-åring. Nå er hun 5, og er fortsatt det - reiser mye til Spania, og det er jo "bare" 4 timer. Når hun var 2, sovnet hun som regel ved take-off...
lille sprelle Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 hadde ikke reist til egypt med en 2-åring! Er et av verdens mest skitne land. Selve reisa går sikkert bra, men det er greit å ha underholdningen klar. Klistremerkebok, tegnesaker, bok osv.
sykkelpumpe Skrevet 30. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2010 Om vi drar, så blir det på en av disse resortene og all inclusive, og der velger jeg og tro at det ikke er så værst;) Hvis du har erfaring med noe annet, vil jeg gjerne høre om det. Går mange penger med til en sånn tur, så vil veldig gjerne at det skal være vellykket.
*betty*spaghetti* Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Når vi dro med vår som var to år da, gikk det helt supert! Tror ikke du skal bekymre deg for at det er så møkkete der.... Har vært i egypt 4 ganger har aldri vært syk, har også vært i tyrkia en del og alltid dårlig når vi har kommet hjem derfra.... KOS DEG! Egypt er fantastisk... Dårlig kan man bli overalt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå