Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #1 Skrevet 30. august 2010 Er det passe nå? for det blir vel forvarmt med for?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Jeg mener parkdress med for er for varmt nå. Vent med foret.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Takk for svar Jeg mener også det. Ser etter en grei overtrekksbukse i strl 98 men finner ikke noen til passe pris finner kun til 700 kr og oppover.. en bukse som sikkert er for liten til jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå