Gå til innhold

hjelp, ... er så redd nå...beklager detaljer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod i ca ei uke nå, er så bekymret, fikk nesten panikk igår da jeg snakket med legevakten... vet jeg bekymrer meg ja, men har mistet mer enn en gang før. så fikk beskjed om å møte fastende på legevakten idag...har ikke hatt noen mensensmerter, men hadde mye stikninger og murringer fredag og lørdag. har holdt meg i ro siden da, og det gav seg.. har ikke hatt mye utflod, bare bittelitt, litt i et par truseinllegg til dagen. noen dråper liksom. mørkebrunt, ikke stort når jeg tørker meg, lyse lysebrunt eller rosa(blospor bare liksom. er det noen som kan berolige meg , som har opplevd det samme? er så redd for å få den negative beskjeden nå igjen..... uff, var på gråten i hele går, tårene bare trilla.. fastende klarer jeg ikke, har hatt to utskrapninger tett på hvarandre for ei lita stund sida, er det ikke skadelig å gjøre sånt flere ganger, er livredd for å bli infertil... noen som vet? har hørt om så mange som får cytotek, og de ser det ann, kommer tilbake til kontroll, lar kroppen evt ordne opp selv.. uff nei, klarer ikke å tenke... ville bare få ut litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...