Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg har hverken kjent eggløsningsmerter eller merket eggløsningslim. Men ifølge gynecologen min, så hadde jeg eggløsning idag. Var på innvendig ul... Så idag har jeg hatt beina opp etter veggen og pute under rompa etter sex.. Samboeren min har ikke hatt utløsning på noen dager.. Gjør det noe? :s Håper han ikke hadde nedsatt kvalitet grunnet det..:s
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #2 Skrevet 30. august 2010 Hei :-) Vi er i samme bås! Tester eggløsning hver dag. Jeg har en relatvit fuck`ed up syklus, så her må man smøre seg med tålmodighet, Vi har vært i samtale med fertilitetsklinikken på St.Olav. Å der sa de at det var best om mannen gjerne hadde tatt seg en runk ( sa ikke runk ordrett da .. tidligere på dagen, evt på morran for så å få utløsning med meg (inni meg ) etterpå. Poenget er at da spermen er mere "sprek", fordi mannen har utløsning relativt ofte. Istede for at han sparer på spermen noen dager. Ifl min lege på St.Olav er det viktig med sprek og hissig sperm. Om det er annen praksis på dette vet jeg ikke. Men ville meddele mitt råd til deg. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå