Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 er jo en jungel av cherroxer også jo.. Er de dyreste alltid de beste?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 her blir det viking cherrox for tredje år på rad -men det finnes sikkert andre gode merker der ute.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 men hvilke mener du når du skriver viking cherrox? De på obs? de i sportsbutikkene? eller viking thermo?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Etter anbefaling fra barnehagen har jeg heller kjøpt dock boots. De er vist like vanntette, varmere og mye mykere enn cherrox
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Viking, siden de er de letteste jeg har funnet. Lette sko er viktig syns jeg, samt at de er veldig gode også
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 dock boots eller viking thermo skal vi ha. har ikke bestemt meg enda. dock boot er mykere men syns de ble litt våte i fjor, men tror vi hadde den gamle modellen hvor stoffet gikk litt ned liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå