Gå til innhold

samboer,forlovet eller gift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hva sivilstatusen ders er?

 

Mest normale når man har 2 barn og venter nr3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer. Har bare ett barn da.

Skrevet

Da vi hadde 2 og ventet nr 3 var vi gift for lenge siden.

Skrevet

Samboer, som snart gir et klarsignal til mannen sin at hun er klar til å ta steget videre:) Første barnet fikk vi i år!

Skrevet

samboer og to barn (med han) :)

Skrevet

Er godt gift. har aldri hatt det bedre en nå

 

Har verdens beste "bedre halvdel" i sengen som ektemake og som venn og kjæreste

 

Må bare oppleves

 

TuSimpre

Skrevet

Vi har 2barn og er samboere :) og jeg har ikke dårlig tid med å gifte meg!!!

Skrevet

Vært samboer i seks år, har to barn. Planlegger ikke å gifte oss...kanskje om seks år til;-)

Skrevet

Samboer (4år) og forlovet(2,5år). Jeg har 1 barn fra før av. Men han ser på dette barnet som sitt. Venter vårt 2. fellesbarn om noen mnd(altså nr.3 tilsammen).

Stresser ikke noe med bryllup, tar det når vi føler at vi kan ta oss råd til det:)

Er jo nesten gift, med felles barn , felles økonomi, eier hus sammen osv:) Jeg er i 20årene enda, så har god tid:)

Skrevet

Gift i noen år før første av tre barn kom :)

Skrevet

Samboer, forlovet, og snart gift :) Har 2 barn, forhåpentligvis 3 i 2012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...