Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Lurer litt på hva sivilstatusen ders er? Mest normale når man har 2 barn og venter nr3..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Da vi hadde 2 og ventet nr 3 var vi gift for lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Samboer, som snart gir et klarsignal til mannen sin at hun er klar til å ta steget videre:) Første barnet fikk vi i år!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Er godt gift. har aldri hatt det bedre en nå Har verdens beste "bedre halvdel" i sengen som ektemake og som venn og kjæreste Må bare oppleves TuSimpre
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Vi har 2barn og er samboere og jeg har ikke dårlig tid med å gifte meg!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Vært samboer i seks år, har to barn. Planlegger ikke å gifte oss...kanskje om seks år til;-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Samboer (4år) og forlovet(2,5år). Jeg har 1 barn fra før av. Men han ser på dette barnet som sitt. Venter vårt 2. fellesbarn om noen mnd(altså nr.3 tilsammen). Stresser ikke noe med bryllup, tar det når vi føler at vi kan ta oss råd til det:) Er jo nesten gift, med felles barn , felles økonomi, eier hus sammen osv:) Jeg er i 20årene enda, så har god tid:)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Gift i noen år før første av tre barn kom
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #16 Skrevet 30. august 2010 Samboer, forlovet, og snart gift Har 2 barn, forhåpentligvis 3 i 2012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå