Gå til innhold

Sannheten kommer alltid for en dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert og visst!

Har hatt en rimelig intens affære med en 20 åring, vi var veldig forelsket og han var veldig klar for samboerskap, ekteskap og barn.

Og siden jeg ikke tåler ppiller og annen hormonell prevansjon, kjørte vi uten, så nå må jeg vente til helgen og se om jeg er gravid eller ikke.

Pga aldersforskjell, at han er umoden og har lite livserfaring har jeg endt tingene, og det har blitt mer og mer tydelig at jeg tok rett valg.

Nå klager og syter han om hvor mye jeg har såret ham, at dersom jeg er gravid vil han ikke ha noe å gjøre med barnet, møkksur om han må betale barnebidrag osv osv, så jeg har sagt at om dette er tilfellet, skal han slippe å betale bidrag eller møte ungen siden det er så stort problem, jeg kan klare meg selv og jeg er i stand til å ta vare på en liten også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener, er vel ingenting i det å presse ham til noe når han absolutt ikke ønsker det?

HI

Skrevet

hehehe... må le litt :) kanskje litt tidlig ute med å snakke om bidrag osv. Du har jo ikke pos. test engang :)

Ta det med ro - og er du gravid så gi han litt tid. Han kan komme til å bli en god pappa etterhvert :)

Skrevet

Ta det med ro, jeg ler egentlig av alt selv, at det i det hele tatt er mulig å være så blindet av en forelskelse som jeg har vært!

Er han som maser om dette med bidrag osv, selv er jeg egentlig den som tar tingene som de kommer, er jeg gravid, så må tingene tas da, ikke på forhånd!

Men er godt å få ut litt av frustrasjonen en føler...

HI

Skrevet

Ja du virker jo veldig moden du og når du er så smart og har ubeskyttet sex med en 20 åring, For kondom er jo bare tull å bruke.... det beskytter jo bare mot sykdommer og ikke planlagte barn......

Kjerring

Skrevet

Som man høster, sår man.

Hørt om kondom?

Skrevet

En ting er at du skal sitte med alt ansvar, men hva med dette barnet som ikke får en far å forholde seg til. Maken til umodent troll ......

Håper for barnets skyld at du ikke er gravid h.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...