Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 To spørsmål: 1. Har følsomheten i brystene deres blitt redusert etter amming? 2. Er det noen som har fått tilbake like stram muskulatur i underlivet ved hjelp av bekkenbunnstrening? Hvor lenge siden er det du fødte?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 1: Ingen redusert følsomhet. Men så har jeg da heller aldri hatt spesielt følsomme bryster før fødsel/amming heller . . 2: Trening av bekkenbunnsmusklaturen er et must. UANSETT om man føler det er nødvendig eller ei. Om ikke annet så er det en utrolig viktig faktor i forbindelse med forebygging av inkontinens/urinlekkasje. Dette er et problem for maange kvinner allerede fra man er i 60årsalderen, og dess flere fødsler man har hatt, dess større er risikoen for at man får det. Bekkenbunnstrening er ekstremt forebyggende med tanke på dette! KNIP, jenter!! Jeg har født 2 barn. Først for 6 år siden og så for snart 1 år siden. Har ikke merket noe problem med musklaturen nedi der etter fødslene, men har likevel øvet knipemuskler fra tidlig etter fødsel og flere måneder. Kniper fremdeles fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 1. Ja. Eneste jeg kjenner nå er ubehag hvis mannen tar på dem. Men jeg ammer fortsatt. 2. Minst like stram. Trente mye knip under graviditet, og hadde derfor bedre utgangspunkt ved fødsel enn før jeg ble gravid, og trente MYE etter fødsel. Ett år siden jeg fikk barn.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #4 Skrevet 30. august 2010 1. Nei:) 2. Har jeg aldri tenkt på.Jjeg funker som jeg skal, og mannen har aldri klaget;) Venter nr 6. 18 mnd siden jeg fødte sist.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Ja har redusert følsomhet i brystene Ja har blitt litt slappere i strikken, men ikke sånn at det er problematisk. Har ikke vært spesielt god til å trene bekkenbunnen. Fødte for snart ett år siden.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #6 Skrevet 30. august 2010 Brystene mine er mer følsomme nå enn før, men ikke sånn at jeg liker det. Men det er fordi jeg enda ammer, og puppene er forbeholdt babyen, hehe. Jeg er like stram nedi der nå som før, men har ikke vært så veldig flink til å knipe.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Forresten 10,5 mnd siden fødsel. 13.57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå