Gå til innhold

facebook statuser om syke barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt oppgitt av å lese statuser visse mødre inne på facebook skriver når ungene er syke, de skriver jo so om barna har kreft når de er forkjølet eller har spysyken.. Er helt utrolig hvor mye de tigger etter oppmerksomhet og bekreftelse på at de er verdens beste mødre...Kvalmende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom sønnen min er syk, så ja, da skriver jeg det på facebook, ikke fordi jeg skal ha sympati og bekreftelse på at jeg er en god mor, men fordi jeg har familie på facebook som bor langt unna, så holder de noe oppdatert igjennom statusen. Jeg skriver også dersom jeg har vært på stranden med han eller jeg har fått gode tilbakemeldinger ifra bhg. Må ikke ta det som en selvfølgelse at det er nettop derfor de mødre du har som venn på fb skriver nettop slike ting i statusen sin.

Skrevet

Synes det er helt greit å skrive feks lillegutt er syk, men å skrive som om barnet skulle dø av å ha en forkjølelse og hvor vondt det gjør å se barnet syk for en filleting, synes jeg er å gå over streken.. Eller tar jeg feil??

Dessuten er det flere som skriver om barnet til å være syk hver dag virker det som, enten er det noe galt med ditt eller datt..

hi

Skrevet

Hvordan kan du tolke det som at jeg er en god mor, bare fordi jeg skriver (feks) "at lille poden min er syk stakkars, får helt vondt av ham"

Hva har det med å gjøre om jeg er en god mor eller ikke?

Skrevet

Det hadde ikke brydd meg for det gjør jeg selv også..

MEN når man skriver statuser som om barnet skulle være dødsyk, gå i detaljer om spysyken og overreagere helt, det reagerer jeg på.. Kanskje det er bare meg men har sett mye av det på facebook...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...