Gå til innhold

facebook statuser om syke barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt oppgitt av å lese statuser visse mødre inne på facebook skriver når ungene er syke, de skriver jo so om barna har kreft når de er forkjølet eller har spysyken.. Er helt utrolig hvor mye de tigger etter oppmerksomhet og bekreftelse på at de er verdens beste mødre...Kvalmende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er no dritt. Kunn ikke falle meg inn å gjøre det. Men det er utrolig mange som gjør det.

Skrevet

Hva nå da.. Noen med pms her eller?

Skrevet

blir så oppgitt av folk som er så opptatt av hva andre skriver på Facebook!

du har mange valg om du synes det er kjedelig lesning : la være å lese, skjul vedkommede, slett vedkommede, meld deg ut av facebook.

Velger du likevel å være på FB,lese, ha vedkommede som venn og ikke skjule dem - ja så må du nesten ta følgene av dine egne valg.

Får passe på å ha korrekte statuser selv da, og vise verden hva som er riktig å skrive der!

Skrevet

???

Vet ikke hvilke statuser dere har lest, men de jeg har som venn skriver om det som opptar dem. Om de har en forkjølet liten snuppe eller en gutt med vannkopper synes ikke jeg det er galt å skrive det ?

Hva mener dere med å skrive som om ungen har kreft ?

Skrevet

Patetisk innlegg!

Jeg kan fint legge ut "stakkars lillegutt som er syk"

på statusen min.

Selvfølgelig setter jeg pris på sympati til gutten min!!!!! Det betyr ikke at jeg tror jeg er verdens beste mamma(?) eller hva du maser om, hva har meg som mamma med saken å gjøre om sønnen min er syk????

Skrevet

Hender jeg også skriver når det er sykdom hos oss. Og jeg synes det er kjempekoselig å få god bedring hilsninger fra venner. Skriver ofte det selv til venner som er syke.

Men nå er ikke vi syke hele tiden da, så er jo ikke så ofte statusen min inneholder dette.

Skrevet

Synes det er helt greit å skrive feks lillegutt er syk, men å skrive som om barnet skulle dø av å ha en forkjølelse og hvor vondt det gjør å se barnet syk for en filleting, synes jeg er å gå over streken.. Eller tar jeg feil??

hi

Skrevet

Merkelig at du irriterer deg for noe så uskyldig! Jeg skriver det hver gang minstemann er syk jeg.

Noe jeg kan bli litt oppgitt over er statuser som disse:

"Noen folk får skjerpe seg, du vet hvem du er.. Jeg trenger ikke uekte venner..." osv osv..

DET er til å bli oppgitt av det! Da snakker man om oppmerksomhet. Når noen spør hva de mener med statusen svarer de selvfølgelig: Det er privat, så kan ikke svare på det (HAHA, PRIVAT???)

Skrevet

Haha, det jeg blir oppgitt over er slike statuser som: "fy faen så drita jeg er". Det syntes jeg er bare er tragisk. Men at folk skriver at barnet deres er sykt, hvorfor ikke. Joda, har en venninne på fb som overdriver noe veldig med dette, men de fleste gjør da ikke det. Om sønnen min er syk, så skriver jeg det på fb statusen min.

Skrevet

Skal si meg enig der. Har mange venner som kan nevne at barnet er forkjøla, har omgangssyken osv uten at de går i detaljer. Det gjør meg ingen ting. Synes heller det greit å vite. Da inviterer jeg ikke de på besøk sånn med en gang.

Derimot har jeg ei venninne som går laaaaangt over streken når barna er syk. Det er liten tvil om at hun er ute etter sympati og oppmerksomhet og det virker mer som det er for hennes egen del enn barna.

Nå har hun selv hatt en liten forkjølelse og det har vel vært oppdateringer 10 ganger om dagen på hvor forferdelig hun har det.

Først i dag lærte jeg meg hvordan jeg skal få vekk statusoppdateringene hennes. Så nå slipper jeg det heldigvis i framtiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...