Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Nesten aldri. Kanskje et par ganger i måneden om ikke sjeldnere
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Ca 3 ganger i uka tenker jeg. Noen ganger mer andre ganger mindre:).
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Sjelden. Ca to ganger i mndn med barn, og kanskje hver tredje måned uten.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Veldig sjeldent nå for tiden, dessverre. Kan gå en mnd mellom hver gang jeg treffer på en (og jeg har en del) Jeg har et lite barn, de har mindre, eller større.. eller er opptatt med festing, eller mann, hus og hjem generelt.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 sjelden etterhvert, kanskje en gang pr mnd. de venninnene som ikke har barn ser jeg omtrent aldri lengre... men det plager meg ikke, så hyggelig når vi først møtes. ellers har jeg nok med mann, barn og hjem.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 2-3 ganger i uka. Noen ganger med barn, noen ganger uten.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 En gang i blandt..kan gå nokre månadar mellom kvar gong. Då dei veninnene eg har med felles interesser bur langt unna. Kjener jo folk i området her og, men dei er ikkje heilt min type folk. Så går mest i familie, arbeid og gode naboar(mest mannfolk, så kan ikkje reknast som veninne:P)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #12 Skrevet 29. august 2010 Et par ganger i året kanskje. Har ingen venninner her jeg bor nå, og er kun i hjembyen på to ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #13 Skrevet 29. august 2010 2 ganger i uka ca. men med barn på alle kanter og en sambo som jobber mye kveld er det vanskelig å få til mer. Dessverre...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 Jeg studerer på Universitetet i Oslo, så møter klassevenner der hver dag. Men annet enn det treffer jeg vel venninner to - tre ganger i uka. Ute på kafè og lignende, hjemme hos meg (og noen ganger hos dem) på middag/film/skravling både dagtid og kveldstid eller på fest/byen annenhver helg omtrent, tipper jeg. Så jeg er egentlig ganske fornøyd. Men det skulle bare mangle, for jeg er kun 21 år og ikke villig til å legge vekk sosiallivet mitt og bruke all min tid på hjem, samboer og barn (dog det er massevis av tid til dem også! Priviligerte studenter med mye tid ) Kunne ønske jeg hadde flere venninner med barn da, så det hadde blitt mer ting å gjøre med ungen og venner samtidig. Men jeg klager ikke, for jeg har iallfall langt fra blitt presset ut av venninnegjengen, som noen unge mødre snakker om. De forguder sønnen min, og klager over at jeg ikke trenger barnepass oftere ;P
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #15 Skrevet 29. august 2010 2-5 ganger i uka. Noen på lunsj, noen på trening, noen på syklubb, noen via ungene (play-date) etc. Hvis jeg så de annenhver måned ville jeg følt meg litt ensom...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #16 Skrevet 29. august 2010 Heldigvis 2-3 dager i uken! Noen ganger har vi med barna, andre ganger er vi sammen når barna er i barnehagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå