Gå til innhold

Jeg selger drømme kjolen min=) Maggie Sottero.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig en nydelig kjole:) Hvis du ikke får solgt den anbefaler jeg deg å sette prisen ganske kraftig ned, de færreste vil betale så mye for en brukt kjole dessverre... Jeg sier dette fordi jeg har akkurat kjøpt en Maggie-kjole (Claudia) selv, kun brukt en gang, renset og fikk med sko og slør for 2000 kr totalt. Hun jeg kjøpte den av har prøvt å selle i snart 2 år, og hun begynte på halv pris tror jeg. Men lykke til med salget:)

Skrevet

ja men jeg selger den ikke viss ikke jeg får 10 000 fordi jeg har lagt 19 000 kr på den med oppsying og underskjørt osv.

så viss ingen er villig at betale 10 000 for den komme jeg ikke selge den heller=)

men takk for tipset!!

Skrevet

Må si meg enig med metemoren her gitt... Den kjolen kan nok bli tungsolgt selv om den er fin. Når folk skal kjøpe brukt forventer de 50 % avslag, og når du skriver at den kostet 14 500, forventer man 7250! Du sier i meldingen her at den kostet deg 19 000 med sying, da må du jo opplyse om det i annonsen og- at totalsummen var høyere enn det du skriver, så blir det jo halv pris av det igjen..

Jeg har selv akkurat kjøpt meg brukt Maggie Sottero-kjole (Natalia). Nypris på den er knappe 15 000, jeg fikk den for 6000. For en 500-lapp til fikk jeg med underskjort og tiara og.. Synes det var en ok pris, hadde aldri gitt mer enn 8000 for en brukt kjole..

Men siden du skriver at du ikke selger den om du ikke får 10', så antar jeg at du ikke trenger pengene så sterkt:)

Lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

ja jeg vet jeg må endre anonsen=) glemte skrive med det.

jeg har slør og sko til men de vil jeg ha som minne=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...