Kanutten`s1 Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei jeg er ei jente på 28år, har ei jente på 8mnd:) Jeg er alene om jentungen, og må innrømme at vi kjeder oss litt av og til hehe.. Er det noen her i nærheten som har lyst til å bli kjent med oss, gå tur, ta en kaffe, leke osv... Ellers liker jeg veldig godt å trene, så hvis du er interesert i det så vil jeg gjerne ha en treningspartner også Håper noen er interesert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå