Snooopi Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Håper det lykkes denne gangen...! (synes ihvertfall det er vår tur nå.) klem fra gammel traver
kjærevene Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Lykke til Snoopi! Må 14 bli ditt lykketall!
Snooopi Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2010 Takk, jenter! Jeg er litt spent, da det ikke ble noen befruktede egg på de 2 siste forsøk...
TanteTroll Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Da skal jeg krysse fingre og tær for at det blir befruktede egg denne gangen!!!
håpefull *er mamma* Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Masse lykkeønskninger sendes deg!!!!!!!!!!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 30. august 2010 #7 Skrevet 30. august 2010 Lykke til! Vi greide det på 9. forsøket denne gangen! Så noen av oss trenger maaaange forsøk!!! Kryss kryss!
glinten Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 håper det gikk bra med deg i dag!!!!! Krysser alt som kan krysses for deg!!!
TanteTroll Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 Jeg er også veldig spent på hvordan det har gått med deg i dag! Fortsetter å krysse alt jeg har for at det blir befruktning denne gangen!
Mirakel <3 Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Lykke til :-) Håper du lykkes denne gangen klem
bolla12 Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Har du ivf eller icsi? Jeg hadde ivf første gangen...og ingen befruktning. Er igang med medisinering til icsi nå....hadde egentlig håpa på litt større sjanser denne gangen:) Masse lykke til!!!!
Endeligmamma<3 Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 Lykke til, nå fortjener dere virkelig fullklaff!!! Klem
Snooopi Skrevet 30. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2010 Hei jenter, Jeg hører til på CFC og fikk i dag ut 4 egg. Det var flere follikler, men mange av dem er hver gang tomme.. Jeg er ganske dreven i gamet, medisine slår meg ikke ut og uttakene foregår med lokalbedøvelse og er over på 5 minutter. Heretter pleier jeg å gå direkte på jobb som om intet er skjedd... Jeg er kjempespent på om det blir noe tilbake på oss på onsdag, da jeg jo ikke har vært særlig heldig de siste gangene... Vi får icsi og det har vi fått siden vi gjorde ivf på de 5 egg jeg fikk ut aller første gang hvor jeg egentlig bare skulle insemineres. Jeg hadde for mange egg til at de turte inseminere meg derfor ble de tatt ut. Da ivf absolutt ikke funka for oss har det vært icsi hver gang. klemmer fra en spent
Drømmehagen Skrevet 30. august 2010 #14 Skrevet 30. august 2010 Kjære Snooopi.... Måtte han der oppe velsigne deg med en positiv test denne gangen. Gudene skal vite at nå er det pinadø din tur!! Jeg kjenner deg fra tidligere, begynte selv her inne i 2005 (nytt nick). Fikk en sønn etter 5 IVF og er nå gravid i uke 21 med lillebror etter 9 søskenforsøk. Jeg har hatt tilsammen 14 forsøk, derav 12 uttak, så jeg vet hva du går gjennom. Uten sammenligning forøvrig da jeg tross alt har blitt "belønnet" med snart 2 barn. Jeg har gått hos Hausken. Nok om meg... Ønsker så inderlig at du skal få oppleve det vakre og sterke som det er å bli mamma. Det fortjene du virkelig... Jeg tenker på deg og krysser alt jeg har for deg de neste 14 dagene. Sender alt babystøvet jeg har over til de 4 eggene som ligger i skapet og venter på deg:-) JEG HEIER PÅ DEG!!! Klemmer
Snooopi Skrevet 31. august 2010 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2010 Hei Drømmehagen, Takk for den koselige meldingen! Det er jo bare deilig at du er blitt mamma og snart til enda en! Jeg mottar babystøvet med alle slags takk og håper dine bønner vil styrke mine og at vi lykkes denne gangen! Klem,
TanteTroll Skrevet 1. september 2010 #16 Skrevet 1. september 2010 Hei Snooopy! Hvordan har det gått med deg? Ble det befruktning? Klem
Snooopi Skrevet 3. september 2010 Forfatter #17 Skrevet 3. september 2010 JA!!! Det ble 2 perfekte 4-delte egg og de ligger nå i min livmor!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå