Gå til innhold

Fy faen for en drittsekk samboeren var nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selge min gamle bil og kjøpe en ny. Så jeg tenlkte jeg skulle shine den litt opp med og polere og vaske utvendig og støvsuge osv innvendig. Jeg sa til samboeren min idag at jeg hadde tenkt til og gjøre det ikveld etter at lilegutt var sovnet. Lurte på om han kunne tenke seg og hjelpe meg. "Nei det får du se og gjøre selv, er du som skal selge bilen, ikke jeg"... Jaha?

Så jeg sto der jeg da, høygravid og med bekkekløsning og sto og pollerte bilen ute i småregnet, pustet og peste, men samboeren min satt under taket, ute på verandaen, med en pils i hånden og absolutt skulle minne meg på og ta måde her og der! Like før jeg kastet han utenfor rekkverket og helte vaskevannet over på han. Nei fy faen så forbannet jeg ble på han nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vet du jo det til neste gang han trenger hjelp til noe :P

Skrevet

sier det samme om den andre sa:dette skal du huske til neste gang han trenger hjelp fra deg!

Skrevet

Herregud!!

Man blir behandlet som man lar seg behandle !!!

Skrevet

Blir stadig forundret over hvor mange idiotiske mannfolk som finnes, og det verste er jo at enkelte damer finner seg i å ha det sånn! Når jeg var gravid med bekkenløsning så jeg på når mannen og et par kompiser flyttet oss inn i nytt hus, pekte og han plasserte, jeg rørte hverken støvsugeren eller moppen på 5 mnd.

Han stod opp med småen så godt som hver dag de siste 3 mnd, fordi jeg ikke sov noe særlig på natta.

Ikke klagde han en dag, han mente det bare skulle mangle, og han liker og ta seg av meg!

Kan ikke fatte at noen damer orker å ha sånne tafatte, og usympatiske mannfolk!

Skrevet

Som jeg sa; man BLIR behandlet, som man lar seg behandle!!!!

Skrevet

Ånei du, skal si at jeg fint ikke tollererer slik oppførsel. Men jobben måtte bli gjordt, så jeg gjorde den. Men han får da fint høre når han oppfører seg slik. Oppdratt av mora si til og behandle kvinner slik er han heller ikke.

Men ja, han får nok ikke hjelp av meg med det først han spør meg om nå nei :P.

HI.

Skrevet

ja, hva skal man si? Hver gang jeg leser om slike menn blir jeg mer og mer lykkelig over å være alenemor:)

Slutt å hjelp han med noe som helst lenger, ikke lag maten hans, ikke vask klærne hans, etc. Slå tilbake med samme mynt:"Er du som er sulten, ikke jeg", "er du som trenger rene klær, ikke jeg" etc...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...