Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Har ei lita snuppa på 5 mnd. som er blitt litt urolig i senga...hun ligger å vrir seg hit og dit og det ender opp med nesa helt inn til sengekanten...jeg synes dette er skummelt jeg, den er jo ganske tykk og det er jo ikke mulig å puste gjennom heller... Hørte faktisk en lege på engelsk tv som sa at det fantes sengekanter barnet kunne puste gjennom(nettopp pga det jeg sliter med!), men jeg aner ikke hvor man finner det...noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Du kan jo berre ta bort kanten? Når ho er fem mnd bør jo det vere greit, ho ramlar jo ikkje ut?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 har prøvd, hun setter bare fast hender og føtter:P
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 dette har mine også gjort.... Tror det har noe med at mange babyer føler seg mye tryggere nnår de får stikke nesa borti noe mykt.... fortsatt legger mine seg med nesa helt oppe et eller annet mykt(sengekanten er der ikke lenger, men er blitt bytta ut med en bamse eller en pyntepute.....)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 okei...er så redd hu ikke skal få puste:S er greit når barnet blir så stort at det kan ta bort bamser/koseklut selv..men synes det er skummelt nå...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 det går bra!hun ligger ikke så langt inn i kanten at hun ikke klarer å puste,det hadde blitt ubehagelig for henne,ergo hadde hun ikke villet ligge slik! sånn er min gutt også,elsker å ligge heelt oppi sengekanten.jeg lar han gjøre det og det har gått bra det,han er jo en frisk 8 mnd straks! slutt å stress!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 "okei...er så redd hu ikke skal få puste:S er greit når barnet blir så stort at det kan ta bort bamser/koseklut selv..men synes det er skummelt nå..." Når hun vrir seg hit og dit så klarer hun og vri seg bort om det blir ubehagelig for henne og puste.... ikke noe og være redd for, selv om jeg husker tanken fra da mi var lita...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå