Gå til innhold

Leggehellvette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 2,5 år som er et sant hellvette og legge om kvelden. Føler vi har prøvd alt, men ingen ting fungerer. Og han er et enormt sta beist, kan tyne oss hver kveld i flere timer.

Jeg knakk fullstendig sammen i sta når han begynte, jeg er så utrolig lei. Men sannelig ble det stille. Han har aldri sett meg gråte før..

Jeg og sambo sliter med forholdet på grunn av dette, vi er utslitte og krangler mye. Vi aner ikke hva vi skal gjøre..

Jeg er høygravid og gruer meg til babyen kommer på grunn av at vi har dette kveldstrollet.

Noen som vet om det finnes noen steder vi kan henvende oss får å få hjelp? Jeg klarer seriøst ikke mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyr med jordmor, ho veit nok kven de kan kontakte for å få litt avlastning. Ellers trur eg barnevernet kan hjelpe med avlastning/barnepass/hjelp, men mange synest det er skummelt å kontakte dei.

Skrevet

Om han er sta, må dere være staere.

Vis hvem som er sjefen. Det kommer til å ta en stund før han skjønner alvoret, men han kommer til å skjønne det om dere holder ut.

Hva sliter dere med da? At han står opp? At han maser om vann, tissing, og alt mulig annet han finner for godt å mase på?

Skrevet

Når vi slet med søvnen til eldstemann rådet legen meg til å kontakte noe jeg tror het Familiekontoret. Hør med HS om de har noe sånt i din kommune.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er sta, men det hjelper ikke. Han gir seg ikke. Det er påen igjen hver kveld, jeg skjønner det bare ikke. Han vet at jeg ikke gir meg, men holder det gående alike vel.

Vi legger han, leser bok og sier god natt. Etter det begynner han å mase om vann, jeg har bæsja, kaster ut kosedyr og skriker etter dem, "mamma ha på meg dyna", alt mulig som han finner på. Men jeg går bare inn legger han i sengen og sier natta. Han skriker og skriker. Skjønner ikke hvordan han orker.

Et sted må det være vi gjør noe feil, men det er jo vanskelig å se det selv.. Skulle hatt en sånn "Nanny" til å hjelpe oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...