Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Jeg har gått 3 år på vgs. Har yrkesrettet utdanning. Men jeg mangler noen fag. Jeg er ferdig med engelsk og samfunn. Mangler matte, naturfag og norsk vet jeg. Men er det flere fag jeg mangler da?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Du skal vel ha et fordypningsfag også. Jeg hadde biologi. Men jeg tok alt under ett da.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 du trenger 6 fag, ikke noen fordypningsfag. biologi og fysikk foreksempel er kun påkrevd ved noen studier (feks biologi, medisin på universitet etc) men kreves ikke for å få en generell studiekomp. fagene som trengs, er historie, samfunnslære, norsk )nynorsk, muntlig og skrift) engelsk, matte og naturfag. den enkleste matten er P1 og P2, anbefaler at du tar den dersom du ikke skal studere realfag vidre, den er kjempelett og ikke noe problem å få en 5 eller 6 på.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Aha! Da er det historie i tillegg til de 3 fagene jeg nevte i HI da. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå