Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Har alltid hatt en forkjærlighet til Munch og Van Gogh.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Av norske er jeg veldig glad i Kittelsen. Av de utenlandske så er nok Jan van Eyck en av de som fascinerer meg litt. I egentlig ganske kjedelige motiver legger han inn et vell av detaljer. Du kan se på bildene hans i evigheter og stadig finne noe nytt.
Lille-Pernille Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Monet er fantastisk. Ellers er jeg svak for Eldar Parr når det kommer til bilder av en norsk levende kunstner.
ROFL Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Norske: Lars Hertervik og Theodor Kittelsen Utenlandske: Claude Monet, og så har jeg en sterk fasinasjon av Victoria Fransés og Luis Royo, men det er ikke noe jeg ville hatt i stua
Gjest Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Er det lov å innrømme at man er helt forgapt i Michel Angelo? Har jeg tid kan jeg sitte fasinert i timesvis av de fantastiske komposisjonene hans
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #11 Skrevet 29. august 2010 Håper virkelig du ikke faktisk tror han heter Michel Angelo? Han heter Michelangelo, eller fullt navn: Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni
Lova Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 Favorittkunstneren min er Christer Strømholm. Svensk fotograf. Ingen over, ingen ved siden av. Ellers har jeg sans for Fransesca Woodman og Lee Freelander. Fantastiske fotografer de også.
tante grusom master of law Skrevet 29. august 2010 #15 Skrevet 29. august 2010 Bernini Caravaggio Goya JC Dahl Vincent van Gogh Renoir Gud det er så mange fler. Er også veldig svak for tidligkristne fresker og mosaikker, samt gresk og romersk kunst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå