Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 min egen mor som sliter psykisk,skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre,kritiserer masse om blandt annet at sønnen begynner bli tjukk han er tynn og lang ikke tjukk.at han er slem osv..osv..han er en snill gutt som har empati for andre og har sine dager med trass men ikke slem. hvorfor i alle dager sier hun det? det er 5 uker siden jeg snakket med henne ,før ringte hun 1-3 ggr i uken men nå er det ikke sånn. men i kveld skrev hun på msn og spurte hvordan minsten har det på skolen. jeg svarte bare bra at han trives, da skrev hun og du da? da svarte jeg bare fint med meg så svarer hun igjen: ok snakkes da!! HALLO!!!! ??hvaslags samtale er det egentlig da? jeg fatter ingenting. alt man gjør er galt så jeg har ikke tatt kontakt for jeg orker ikke mere kritikk og dritt det har jeg fått nok av.men hva skal jeg gjøre ??huff
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Hvis du klarer: bryt kontakten med henne. Hvis du ikke klarer: sett grenser, unngå krangel, men si i fra at du ikke er enig, og vurder å skaffe deg proffesjonell hjelp til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå