Gå til innhold

Noen med GOD erfaring på slankepiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å gå ned noe kilo, og etter flere mnd med å spise sundt trenger jeg nå et lite puff til de siste 5kg.

Finnes det noen slankepiller som funker...litt iallefall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd endel, det som funket var reductil, uheldigvis har det forsvunnet fra norge men får tak i det i utlandet(litt dyrt) ellers har jeg prøvd krom 500mg tabletter, mister totalt søtsuget og forbedrer blodsukkeret, ellers kan du kanskje prøve Alli ,noe som var resept før

Skrevet

Er ikke Allì fremdeles reseptbelagt?

Skrevet

Reductil har vært det eneste som hat hjulpet meg av slankepiller, alt annet har bare vært tull...

Hvor kjøper du Reductil fra utlandet? Hva skjer hvis du blir tatt i tollen og hva er da konsekvensene av det?

Skrevet

jøss, noen som vet hvorfor reductil har blitt borte??

Skrevet

De mener Reductil gir større sjanse for å utvikle hjerte og kar sykdommer..

Skrevet

Reductil får ingen konsekvenser om de blir stoppet i tollen:) Disse pillene er ikke ulovlige. Men om du har maaaange så vil de nok tro at du skal selge videre. Så løp og kjøp.

Skrevet

Nei! Og jeg har prøvd mange!

Skrevet

Nei desverre, har aldri prøvd og kjøpe reductil fra utlandet selv da jeg hørte det kan være temmelig dyrt (1500 i mnd) Hørt om noen som har prøvd og de har ikke blitt tatt, konsekvensen er nok bøter og selvsagt at du ikke får tablettene. de er borte midlertidlig(?) pga helsetilsynet mener det kan være pga økt risiko for hjerteinfarkt og slag. krysser fingra for at vi en dag får det tilbake

Skrevet

Sett Alli på apoteket resept fritt, 500 kr

Skrevet

Reductil virker heller ikke! Ble bokstavelig talt nedtrykt av dem, men gikk ikke ned ett gram. Sunnere å gå en tur hver dag, det virker og hjerte og kar blir også sunnere. Ikke risiker helsa på dette!

Skrevet

En av bivirkningene på reductil er uheldigvis depresjoner ja uheldigvis, opplevde heldigvis ikke dette selv, en av grundene til at leger foreslo reductil til pasienter var fordi de ikke klarte få tankene vekk fra mat/søtsaker(noe som var mitt tilfelle)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...