Monajenten Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Nå er søknaden sendt så da er det bare å krysse fingrene;-) Fikk svar med at alle søkere får tilbakemelding i slutten av uken:-O Takk for tips igjen, veldig snilt av deg, hadde aldri funnet den selv!!
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Så bra. Håper du får napp. Er jo ikke sååå ofte det er ledige den typer stillinger, hvertfall sjelden jeg ser de utlyst. Lykke til!
Monajenten Skrevet 29. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2010 Nei det er ekstremt lite. Har sett noen webdesignstillinger men ikke noe annet. Nå har jeg jo en deltidsjobb i tillegg til at jeg har startet for meg selv, men dette var jo bare 20% og lar seg helt fint gjøre på kveldene. Jeg syns jo det er dritgøy likevel, hehe:-D Satt i hele går kveld og laget arbeidsprøver, måtte jo sende inn tre forskjellige plakater til websiden;-) Og gjett om jeg koste meg:-p *nerd*
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Så bra! Skal krysse fingrene for deg. Hadde nok vært gøy å ha med seg videre:)
Monajenten Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 Hadde vært knallgøy!! Skal ikke ha for høyt håp da, er sikkert en million søkere hehe. Fordelen er at det var kort søknadsfrist, bare seks dager fra den ble lagt ut. Hun skrev "takker så mye for søknaden" så jeg suger det til meg, og later som om hun ikke har skrevet det til alle:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå