Gå til innhold

DBS Trehjulsykkel - er den bra ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor er den billigst ?

Ser de har den til 449 på XXL. Er det et bra tilbud ?

Har en sykkel fra Sprell som knapt er brukt. Den kostet over 800 kr - og nå har en del på hjulet knekt slik at den er ubrukelig....Kjipt siden den kun er ett år gammel og knapt brukt.

Har sendt mail til dem for å klage, men vil gjerne ha en mer solid sykkel til 2,5 åringen.

Er DBS Bambo sykkelen bra ? Eller finnes det bedre alternativer ? Skulle gjerne hatt den i rød, men xxl har bare Blå og Rosa. Men blå er jo fint det også.

Liten respons på skravle, så poster den her også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er av god kvalitet hvertfall, dette er jo gjerne en sykkel som går i arv i årevis.

Men en ting som jeg syns er litt negativt med den, er at den har litt lett for å velte.

Ang prisen så koster den vel ca 600 til vanlig, såvidt jeg vet da. Så 449 er jo en god pris da ja.

Skrevet

Vi kjøpte på Intersport i forrige uke. Da hadde de kampanjepris på 299,- for DBS trehjulsykkel i blå og rosa. Hadde også tenkt å kjøpe rød, men til den prisen gadd vi ikke være pirkete... ;)

Forhørte meg rundt selv mens vi vurderte sykkel til 2-åringen og DBS fikk absolutt mest positiv omtale av erfarne foreldre av trehjulsykkeleiere.

Skrevet

Hmm, ja den er vel forholdsvis høy og det er vel derfor den velter lett.

Får ta en nærmere kikk i butikken tenker jeg. Synes de har så klassisk og fint design. Liker ikke sånne plastsykler...

Skrevet

Oj, det var jo superbillig. Lurer på om de har det tilbudet fortsatt....

På intersports nettside ligger den til 600 kr ca.

Skrevet

Jeg selger en rød DBS bambo på finn nå, for 350,-. Kjøpte den på sykkelbutikk for 699, den er brukt 5 ganger.

Hvis du er interessert..:-) Jeg bor i Oslo..

Skrevet

Hmm, gidder ikke betale så mye for en brukt sykkel når butikkene tydeligvis kjører kampanjer med 299,- for en ny.

Synes det var dyrt jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...