Gjest Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Har vært dagen der jeg kunne gitt vekk ungene til hvem som helst... Morgenen startet 05.45.Da var jenta på snart 4 og minsten på 1 våkne og det var bare for den trette moren som ikke klarte å pelle seg i seng før 02 inatt å stå opp... En halv time etter stod 9 åringen opp og da begynte kranglingen,slossingen,griningen og alt som følger med den herlige søskenkjærligheten.. Dette varte frem til vi dro på fotballcup ved 13 tiden.Meg og ungene i regn,under paraply,en drittsur unge og en enda surere som ikke ville sove og 4 timer med stress og styr.. Kom hjem ved 18 tiden og kveldstellet var igang.Den intense kranglingen mellom de to største tok seg opp igjen,og minsten grein om kapp med de andre to.Grøt,kveldsmat,dusjing,drittbleier,skitne klær som blir kastet over alt, OG Midt oppi dette ringer mannen for å si AT HAN BLIR BORTE 21 DAGER TIL PÅ JOBB!! Og vet dere hva....jeg la bare på! Sutre innlegg,men måtte bare få det ut!!
Villa Perlesukker Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 *rekkerfremhånden* Har hatt en slik dag selv.... pfff noen ganger er det bare greit å få blåst ut hehe Og jeg håper på at alt blir bra i morgen. Klem til deg )
Gjest Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Takk:) Mange sånne dager,er bare noen ganger de er ekstra vanskelige å fordøye... Og det blir litt for mye:)
Mille** Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 Huff, hadde nok lagt på jeg også. ;o/ Klem
fox`y Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 høres ut som min helg nesten:/ opp kl.5.20 krangling,bråk,knall,fall,legevakta,ennå mer krangling mm. Litt positivt innimellom da, som svømmehall og fotballkamp. men er drit lei av at elste slår og terger hele tiden og minstemann er kjempe sterk så han tar jo igjen, de er 3 og 5 år. men men litt tårer har komme pga frustrasjon i helgen fra meg iallefall, men de er jo gode av å til hehe:p sjønner at du la på til mannen hehe komme til å gjort d jeg å har en mann som jobber på sjøen å er borte lange perioder, så vist han har ringt i en slik situasjon har jeg lagt på selv:p du får kose deg så godt du kn når ungene er lagt iallefall, å håper dagen i morgen blir bedre:)
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #7 Skrevet 29. august 2010 Skjønner hva du mener. Og er man veldig sliten, stressa eller bekymra blir alt så mye verre syns jeg. Alltid da vi krangler f.eks.. Når alt er bra er jo ting bra. He he.
Gjest Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Ja akkurat sånn er det! glad jeg bare la på og ikke sa noe,for det hadde ikke vært fine ord.. Har lyst til å bare kommandere han hjem,men så har vi ikke råd til at han står over tilbudet heller.. Fysj,hater den jobben hans så intenst innimellom
meg & to små vampyrer Skrevet 29. august 2010 #9 Skrevet 29. august 2010 Skjønner det, men smarte deg la på og du slapp å krangel hvertfall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. august 2010 #10 Skrevet 29. august 2010 Du har all min sympati!!!! =) Denne helgen har gått ganske greit her, men var litt slossing igår siden det ikke var vær til å være ute. Idag har vi vært i kongeparken og alle mann var blide helt til storesøster skulle i seng. Hun skulle egentlig vært i seng 19.30, men siden mamman duppet av ble den 20.00. Hun var sur for hun forsto ikke hvorfor hun ikke kunne se bare litt på tv!! Jeg er så trøtt at jeg lurer på å legge meg selv =P Noen ganger er jeg glad at det er 14 dager mellom hver helg jeg har dem hehehehehe =) Og gleden over at de vokser til og klarer seg bedre og bedre alene om morgenen er stor =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå