Gå til innhold

Ull er gull, ..men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ull er gull, men ganske dyrt, når man sal ha endel av det.

Noen som har noen gode tips til nettbutikker som selger rimelig ullklær til barn?

På forhånd takk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har tilbd på sparkjøp og coop obs nå:)

Skrevet

bokklubben har ullsett for barn fra str 90 til 140:) 198 .- hvis du er medlem

Skrevet

Sparkjøp sin ull er bra.

Skrevet

SparKjøp er generelt billig. Ellers har de litt på salg i begrensede størrelser både hos Englebarn.no, Ulliver.no, Bansull.no (også en del til større barn), Hjerteravull.no og Ullbarn.no

Skrevet

ullundertøy på cubus er også bra,det har bomull innnerts slik at det er godt og mykt mot kroppen

Skrevet

Men da er det også greit å si at med bomull innerst er den gode effekten ved at ull varmer selv når det er vått borte.

Det varmer like godt så lenge det er tørt, men blir barnet fuktig blir det fort kaldt.

Skrevet

Jeg har kjøpt Pierre Robert ull på matbutikken til halv pris, de lå i en sånn restekurv.

Og da coop obs hadde Janus ullsett til 169 kr for begge deler i forrige uke, kjøpte vi mange sett.

I tillegg til det vi har igjen fra i fjor, har vi nok ull ihvertfall frem til jul. Pleier å ønske ungene litt ull til jul også, for å fylle på. De trenger ikke få leker i alle gavene...

Skrevet

her må begge barna ha ny full ullgarderobe, da alt fra i fjor er for smått til begge nå. Var på obs samme dagen tilbudet startet, og da hadde de bare en igjen i den strørrelsen jeg trengte så da fikk jeg bare kjøpt den, for det var jo et kjempetilbud:-)

Skrevet

Tusen takk for mange fine tips:-)

Skrevet

Siden tilbudet gikk tom så fort satte de inn en erstatning.

Det var 50% på genser og longs fra Janus :o)

Skrevet

reflex har tilbud nå også tror jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...