Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #1 Skrevet 29. august 2010 Hei! Jeg har fått støtte i form av stipend av innovasjon norge til å utvikle et nytt og innovativt produkt. Er det noen andre i samme båt? Opplever dere det som vanskelig/lett å få stipend?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 tror nok det er veldig avhengig av hvor i landet du bor. Selv bor jeg i Oslo men har startet firma sammen med min mann og et vennepar som bor i Akershus. Vi valgte da å søke innovasjon norge i Akershus fremfor Oslo. Fikk et lite stipend på 25 000,- men alle monner drar og regner med at vi er klare for lansering medio desember :-) Ingen investorer annet enn litt refinansiering av boligene våre, men ikke mer enn vi tåler å tape uten problemer :-)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #4 Skrevet 29. august 2010 hvordan gikk du fram for å få støtte fra de ?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 Jeg har nettopp søkt om stipend der og jeg håper på å få det. har startet opp bedrift. eller venter på at alt av papirer skal gå igjennom og trenger litt starthjelp til å få handlet inn ting som jeg trenger
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Okey:) Så bra da, spennende! Jeg har fått oppunder 60 000,- til bare presentasjonspakken av produktet som jeg skal ta med rundt å snøre inn kunder på. De største så klart;) Litt optimist må man være i en sånn situasjon:D Så var IN med å støtte mer til bygging av prototype om jeg fikk kunder. Spennende tid fremover:)
Gjest Skrevet 29. august 2010 #8 Skrevet 29. august 2010 Jeg og en venninne forsøkte for noen år siden og fikk avslag og vårt inntrykk var at det varierer litt ettersom hvor mange søkere det er hvor lett/vanskelig det er å få stipend. Lykke til! Du går en spennende tid i møte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå