Gå til innhold

Støtte av innovasjon norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har fått støtte i form av stipend av innovasjon norge til å utvikle et nytt og innovativt produkt.

Er det noen andre i samme båt?

Opplever dere det som vanskelig/lett å få stipend?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det er veldig avhengig av hvor i landet du bor.

Selv bor jeg i Oslo men har startet firma sammen med min mann og et vennepar som bor i Akershus. Vi valgte da å søke innovasjon norge i Akershus fremfor Oslo.

Fikk et lite stipend på 25 000,- men alle monner drar og regner med at vi er klare for lansering medio desember :-)

Ingen investorer annet enn litt refinansiering av boligene våre, men ikke mer enn vi tåler å tape uten problemer :-)

Skrevet

hvordan gikk du fram for å få støtte fra de ?

Skrevet

Jeg har nettopp søkt om stipend der og jeg håper på å få det. har startet opp bedrift. eller venter på at alt av papirer skal gå igjennom og trenger litt starthjelp til å få handlet inn ting som jeg trenger

Skrevet

Okey:)

Så bra da, spennende!

Jeg har fått oppunder 60 000,- til bare presentasjonspakken av produktet som jeg skal ta med rundt å snøre inn kunder på.

De største så klart;) Litt optimist må man være i en sånn situasjon:D

Så var IN med å støtte mer til bygging av prototype om jeg fikk kunder.

Spennende tid fremover:)

Skrevet

Jeg og en venninne forsøkte for noen år siden og fikk avslag og vårt inntrykk var at det varierer litt ettersom hvor mange søkere det er hvor lett/vanskelig det er å få stipend. Lykke til! Du går en spennende tid i møte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...