Gå til innhold

Barnevogn i nord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine venninner har Emmaljunga Duo vogn, og det er jo ei veldig bra vogn. Men jeg liker å skille meg litt ut, noen andre vogner som fungerer bra både sommer og vinter i nord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på landet i nord og har en Simo kombivogn

Skrevet

Tenker Simo vognen må være en skikkelig bra vogn for forholdene nordpå. Jeg bor ikke i nord, men har Simo vogn og synes det er den ultimate vintervognen.

Skrevet

Vet du, jeg har bodd både nordpå og sørpå, og ser ingen grunn til at man skal måtte ha en diger vintervogn bare fordi man bor nordpå, det er nesten motsatt. Sørpå er de elendig på å brøyte, så når det kommer masse snø er det nesten ikke framkommelig, uansett hvilken vogn man har. Nordpå brøytes det før man står opp om morningen, og flere ganger om dagen hvis det trengs. Har sett mange med bugaboo, quinny ol. vogner her nordpå. Går helt fint.

Skrevet

Da har du vært heldig eller kanskje det er vi som er uheldig for her brøytes det ikke før tidligst utpå formiddagen og maks en gang i uka. Er et helvete å ta seg frem på vinteren og da er Simo`n grei å ha

19:28

Skrevet

Jo, for så vidt så er brøytemannskapet flinkere i nord, det er det jo ingen tvil om :-) Men tenker at små hjul på vogner er en fille ting, får man de vognene med store hjul?

HI

Skrevet

Jeg har i 2 perioder vært i nord med baby, og begge gangene ble vognen ikke brukt. der vi gikk kunne ikke vogn brukes så det ble babybjørn og sjal som ble løsningen. Er det i det hele tatt nødvendig med vogn ? Du drar ikke frem en stor vogn for en handletur på nærbutikken når ungen alerede sitter i bilsetet?

Skrevet

Ta høyde for plassen oppi vogna også da! Skal du ha stor, tjukk pose oppi, så kreves det litt plass. Vi kjører Emmaljunga Edge Duo. Sikkert kjedelig for mange, men fytti rakker'n, så glad jeg har vært mange ganger, for at jeg har denne vogna. Dessuten fikk vi HD-barn som lå i froskestilling sin første vinter. Det var på hengende håret at hun og vinterposen fikk plass i bredden. På sommeren kunne jeg derimot tenkt meg en litt nettere vogn. :-)

Skrevet

Ja, jeg er veldig enig i at Emmaljunga vognene er kjempefine, synes ikke de er kjedelige i det hele tatt, og hvis jeg ikke finner en annen vogn, så ender jeg nok opp med duo i fargen Pro coffee:-) Den fargen er bare lekker!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...